Joe Chal vel Chalubowicz
Joe Chal vel Chalubowicz
Joe Chal Joe Chal
521
BLOG

List otwarty Posła Piotra Smolany do Europosła Nigela Farage!

Joe Chal Joe Chal Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

               Pan Piotr Smolana /były poseł RP/ prosił mnie abym w jego imieniu opublikował i przesłał za pośrednictwem Pana Posła PE Nigela Farage MEP jego listu otwartego do Parlamentu Europejskiego. Jest mi bardzo przykro z tego powodu co jego spotkało, ale wspieram Pana Piotra w tej sprawie i zgodzam się również z nim, iż nie należy ufać polskim parlamentarzystom.

                                                                                                                             Joe Chal

 

List otwarty Posła Piotra Smolany do Europosła Nigela Farage!

Piotr Smolana

 

1.   Zwracam się do Pana Posła z prośbą o interwencję w Parlamencie Europejskim w mojej sprawie, w której zostałem pokrzywdzonym przez sądownictwo, którego jedna z sędziów z rodowodem komunistycznym (sędzia Mariola Adamiec-Witek) zapałała do mojej osoby ogromną nienawiścią – między innymi za to, że byłem działaczem antykomunistycznym oraz związkowym w ramach NSZZ „Solidarność”.W przeszłości jej ojcu (teściowi) Ryszardowi Witkowina żądanie NSZZ „Solidarność” odebrano willę na cele społeczne – tj. na potrzeby przedszkola.

2.   Ogromną niechęcią i nienawiścią (w latach 2001-2005) darzył mnie ówczesny Wicemarszałek Sejmu – Donald Tusk– obecny Prezydent Unii Europejskiej. Nienawidził mnie za to, że należałem do Partii Narodowej, jaką była Samoobronapromującej Niepodległość i Niezależność. Osobiście głosowałem w referendum przeciwko wejściu do Unii Europejskiej z powodu niesprawiedliwych warunków stowarzyszeniowych narzuconych Polsce. Prezes Samoobrony, którego partię reprezentowałem w różnych komisjach (afera Rywingate) - a który zmarł w dziwnych okolicznościach - wyraźnie to zaakcentował na jednym z posiedzeń UE.

3.   Jako poseł do polskiego Parlamentu naraziłem się sądownictwu w moim rodzinnym mieście Bielsku-Białej faktem, że we wrześniu 2002 r. napisałem interpelację poselską, w której przedstawiłem kryminogenne i korupcjogenne praktyki w wydaniu tegoż sądownictwa.

4.   Od tego momentu sądownictwo (bardzo wielu sędziów) wraz z prokuraturą (bardzo wielu prokuratorów) w Bielsku-Białej rozpoczęło na mojej osobie swoisty mobbing sądowo-prokuratorsko-polityczny, który miał na celu nie tyle zastraszenie mojej osoby (tego nie mogli osiągnąć, gdyż wiedzieli, że posiadam odwagę cywilną i dowody niewinności), co zniszczenie mojej osoby pod względem materialnym i czynią to nadal poprzez namnożenie moich kosztów sądowych, które ograbiają mnie ze skromnej głodowej renty wynoszącej 1.040,- złotych namiesiąc (231 euro lub 160 funtów). Do tej pory zdarto z mojej głodowej renty w ciągu ostatnich 10 lat kilka tysięcy złotych samych kosztów sądowych i czekają mnie kolejne egzekucje za koszty i sprawy absolutnie przeze mnie niezawinione. Okradziono mnie w sumie na co najmniej 200 000 PLn – sumę, którą mogłem przeznaczyc na inne bardziej potrzebne cele – np. na zakup mieszkania, którego nie posiadam.

5.   Na przykład ostatnio sądownictwo skazało mnie na koszty sądowe /koszty radcowskie/ z Kancelarii Prokuratorii Generalnej tylko za to, że upomniałem się o zwrot udowodnionych zagrabionych mi pieniędzy i tę sprawę mi specjalnie załatwiono odmownie – sumą 3.600,- zł. za I-szą instancję + 2.700,- zł. za II-gą instancję, co razem daje ogromną kwotę 6.300,- zł.i postawi mnie to w bardzo trudnej sytuacji życiowej.

6.   Pomimo takich przejść – mam jeszcze na tyle sił, aby angażować się w działalność społeczną – w tym celu założyłem Stowarzyszenie Inicjatywy Społecznej PLATON w Bielsku-Białej (którego sympatykiem jest australijczyk polskiego pochodzenia Pan Joe Chal) i wspomagamy osoby pokrzywdzone w podobny sposób, służąc radą z własnego doświadczenia. Nie chodzi o podawanie przykładów, ilu osobom pomogliśmy do tej pory – ale ostatnio trafiła do nas sprawa uczciwej osoby z premedytacją niszczonej przez sądownictwo w Cieszynie (graniczne miasto z Czechami), które podlega pod sądownictwo bielskie.

7.   Pani Wioletta Gajos – mieszkanka Cieszyna była uczciwym i wzorowym pracownikiem sądowym na stanowisku kuratora sądowego, która przepracowała uczciwie i rzetelnie 20 lat na tym stanowisku, a oto po wielu latach w 2011 roku wyrzucono ją z pracy na bruk jako osobę niewygodną po ukartowanej nagonce. Do dziś pozostaje ona bez środków do życia i tylko ja jako jeden z nielicznych ludzi, przejąłem się jej smutnym losem.

8.   Te przykre i negatywne doświadczenia z naszego dotychczasowego życia, jak i pogląd na postępowanie sądownictwa z prokuraturą z ludźmi naszego pokroju – predysponują nas do kategorycznego stwierdzenia, co nawet lansuje duchowieństwo katolickie w naszym kraju, że:

  • W dzisiejszym sądownictwie polskim jest ”bagno” (twierdzenie księży katolickich);
  • Sędziowie polscy nagminnie bazują i wspomagają się nie tylko immunitetem sędziowskim, ale również lansowaną przez siebie tzw. niezawisłość sędziowska, która w tym przypadku nie ma nic wspólnego z praworządnością, gdyż sędziowie ci prawie zawsze są zawiśli i wydają wyroki pod dyktando prezesów sądowych.
  • Takie przypadki łamania prawa i praworządności mają miejsce jeszcze co najwyżej w Korei Północnej, Chinach, Kubie, Kampuczy lub na Haiti – okazuje się, że mają miejsce również w Polsce, która od 2004 r. należy do Unii Europejskiej.

 

                  An open letter from Piotr Smolana /former MP/ to Nigel Farage MEP!

1. I am addresing my appeal to Mr Nigel Farage MEP asking him to intervene in European Parliament in my case in which I was persecuted by the judiciary system, which has one of the judges of the communist pedigree (judge Mariola Adamiec-Witek) Lighted to me with a great hatred - among other things for the fact that I was anti-communist and trade union activist in the framework of the "Solidarity". In the past her father (in-law) Ryszard Witek at the request of the "Solidarity" lost a legal battle of his „illegally acquired” property / villa / for legal owner of the community that it could operate a kindergarten for the poor children.
 

2. A great dislike and hatred (2001-2005) had for Deputy Speaker of Parliament - Donald Tusk - the current President of the European Union. He hated me for it, that belonged to the Nationalist Party, which was Samoobrona /Self-Defense/ promote independence party. Personally, I voted in a referendum against joining the European Union because of the unfair conditions imposed on Poland Association. President of the Self-Defense Amdrzej Lepperd, whose party I represented on the different committees (Rywingate scandal) and who died in strange circumstances clearly described this matter at one of the meetings of the EU.
 

3. As a member of the Polish Parliament I displeased the judiciary in my hometown of Bielsko-Biala by fact that in September, 2002. I wrote parliamentary interpellation in which I openly presented pathologically criminal and corrupted judicial system in my region.
 

4. Since then, the judiciary (many judges) and prosecutors (many prosecutors) in Bielsko-Biala started vicious atack on me a kind of bullying /mobbing/ political, judicial included prosecutors, which was intended not so much to intimidate my person (they not being able to achieve this, because they knew that I have the moral courage and the evidence of innocence), but to destroy me financially and they are continue this through by multiplying of my legal costs, which rob me with a modest starvation pension of 1,040, - PLN per month (180 pounds/m). So far, I peeled off my hunger pension for the past 10 years, several thousand same court costs and I am waiting for the next executions of costs which arose not at my fault. They robbed my pocket of at least 200 000 PLn - the sum that I could spent on other more useful purposes.
 

5. For example, recently judiciary system sentenced me on litigation costs / expenses, legal adviser / of the Office of General Prosecutor's Office only because I admonished by the return of illegally looted from me money and they  specially arranged this case against me burdening me with costs of legal fees of 3.600, - PLN. for the I-st instance and 2.700, - PLN. for the II-nd instance, for a total of a huge amount of 6.300, - PLN. and this will put me in a very difficult situation..
 

6. Despite these very unpleasant actions against me - I still have enough strength to engage in social activities - for this purpose I founded the Association of Social Initiative PLATO in Bielsko-Biala (which supporting us is a staunch activist for social justice Mr Joe Chal - australian of polish orgin), and we support disadvantaged people in a similar way offering advice from our own experience. It's not about giving examples, how many people we helped so far - but recently came to me the issue of fair person who deliberately being annihilated by the judiciary system in Cieszyn (border town of Poland with the Czech Republic), which falls under the jurisdiction Bielsko.
 

7. Ms. Wioletta Gajos - a resident of Cieszyn was honest and exemplary employee of the judicial Senior probation officer who worked honestly and diligently 20 years in this position, and now, after many years in 2011, she was expelled from the work on a pavement as a person uncomfortable after organized dead set. To this day she remains destitute and I am one from not too many people who took care over her sad fate..
 

8. These unpleasant and negative experiences with our current life and view of the conduct of the judiciary and the prosecution of people like us - predispose us to categorical statement, which even promotes Catholic clergy in our country, that:

• In today's Polish judiciary is the marsh (assertion of Catholic priests);
• Polish judges routinely rely and support not only the judges' immunity, but also promoted by them self  inviolable judicial system, which in this case has nothing to do with the rule of law, as judges they are almost always hung and pass judgments under the dictation of court presidents.
 

• Such violations of the law and the rule of law no longer have a place even in such countries as: North Korea, China, Cuba, Cambodia or Haiti - it turns out that they take place in Poland, member of the European Union since 2004.

Joe Chal
O mnie Joe Chal

Jestem prezesem i fundatorem Polsko Australijskiej Fundacji działającej na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka. Prowadzę badania naukowe na temat „Autyzmu” (rehabilitacji) z wykorzystaniem komory hiperbarycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka