Joe Chal vel Chalubowicz
Joe Chal vel Chalubowicz
Joe Chal Joe Chal
354
BLOG

Joe Chal - Powstanie Warszawskie 1 08 1944 roku!

Joe Chal Joe Chal Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Film ten zmontowałem z różnych kawałkow dostępnych w internecie i w archiwach dokumentalnych z całego świata.

Wiersz, który napisałem i czytam oddaje mój stosunek do  wielkiego zrywu Polaków jakim było Powstanie Warszawskie.

 

Cześć ich pamięci!

 

                                                                                          Joe Chal vel Chalubowicz

https://www.youtube.com/watch?v=zU8H-dHzOtI

 

Joe Chal
O mnie Joe Chal

Jestem prezesem i fundatorem Polsko Australijskiej Fundacji działającej na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka. Prowadzę badania naukowe na temat „Autyzmu” (rehabilitacji) z wykorzystaniem komory hiperbarycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura