Joe Chal
Joe Chal
Joe Chal Joe Chal
225
BLOG

Joe Chal - "Piotr Smolana w Grudziądzu!"

Joe Chal Joe Chal Polityka Obserwuj notkę 0

Foto: Piotr Smolana w Grudziądzu! 



/17 07 2012 r./

Na zaproszenie Joe Chala przybył do naszego miasta niecodzienny gość- jest nim jeden z najbardziej aktywnych posłów IV-tej kadencji Sejmu RP znany ze słynnych obrad Komisji Sejmowej “Ryvine Gate”
Na pytanie przechodniów “Jak podoba się nasze Miasto Grudziądz?”, odpowiadał: “Jestem pod wrażeniem wspaniałych zabytków, pięknego usytuowania nad Królowa Polskich Rzek, Wisłą i co mnie mile zaskoczyło, ze wielu grudziądzan rozpoznawało mnie na ulicach starówki i zapytywało, kiedy wrócę do Polityki?
Odpowiadałem, ze w tej chwili zajmuje się pisaniem książki a w Polityce jestem i będę widocznym już niebawem". 

Joe Chal - autor 

Joe Chal
O mnie Joe Chal

Jestem prezesem i fundatorem Polsko Australijskiej Fundacji działającej na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka. Prowadzę badania naukowe na temat „Autyzmu” (rehabilitacji) z wykorzystaniem komory hiperbarycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka