Joe Chal
Joe Chal
Joe Chal Joe Chal
995
BLOG

Joe Chal - PRAWDZIWA TAJEMNICA I KULISY AFERY RYWINA!

Joe Chal Joe Chal Polityka Obserwuj notkę 0

                                     

RAPORT ZBIGNIEWA ZIOBRY w TEJ SPRAWIE NIE ODDAJE

PRAWDY OBIEKTYWNEJ, GDYŻ OSKARŻAŁ w NIM PREMIERA

   LESZKA MILLERA O RZEKOMY WSPÓŁUDZIAŁ W AFERZE  ŁAPÓWKARSKIEJ, A PREMIER MILLER CHCIAŁ DOBRA DLA

 POLSKI, BOWIEM NIE CHCIAŁ WÓWCZAS UTRATY PRZEZ POLSKĘ NA RZECZ IZRAELA SUMY 30 - 40 MILIARDÓW USD.                                                                                                                                                                   

  OBECNIE ŻĄDANIA ŻYDOWSKIEGO LOBBY SIĘGAJĄ JUŻ SUMY 60 MILIARDÓW USD – NA CO DOWODEM JEST ARTY-KUŁ „ANGORY” z dnia 14.IX.2008 r. pt.: „ODDAJCIE ŻYDOM WSZYSTKO !”, z „ANGORY” z dnia 10.IV.2011 r. pt.: „CO JE-SZCZE MAMY ODDAĆ ŻYDOM?” (w podtytule: „POLSKA JUŻ ZAPŁACIŁA!” - przedruk z „PRZEGLĄDU” z dnia 3.IV.2011 r.).

                                                                    

       Sens wypowiedzi posłaPiotra Smolany– członka Sejmowej Komisji Śledczej ds. Afery Rywina - dla Rzeczypospolitej z dnia 14 stycznia 2003 r. (cytat):

 

„Artykuł „Gazety Wyborczej” ma - moim zdaniem - osłabić szefa rządu, a nawet doprowadzić do upadku gabinet Millera. Na tym zależy prezydentowi Kwaśniewskiemu i „wiceprezydentowi” Michnikowi jak określa go przewodniczący Samoobrony Andrzej Lepper.”

 

był następujący:

 

           PosełPiotr Smolana wiedział odAndrzeja Leppera odczerwca 2002 r.- że ówczesny premierLeszek Miller został – podobnie jak poprzedni premierJerzy Buzek - pozwany przez żydowskich adwokatów do Sądu w Nowym Jorku w sprawie wypłacenia przez Polskę odszkodowań wojennych za mienie utracone przez Żydów w Polsce w latach II Wojny Światowej – zabrane im przez hitlerowców, a nie jakiś kolaboracyjny rząd polski w Generalnej Guberni, który nigdy nie istniał.

           Polska od wielu lat miała w2002 r. zgromadzony na tajnych strzeżonych kontach zagranicznych kapitał w wysokości30 miliardów USD. Gromadziły go tam kolejne ekipy rządowe począwszy od rządu premieraJana Krzysztofa Bieleckiego, Jana Olszewskiego, Hanny Suchockiej, Waldemara Pawlaka, Józefa Oleksego, Włodzimierza CimoszewiczanaJerzym Buzkukończąc - na polecenieBanku ŚwiatowegoiMiędzynarodowego Funduszu Walutowego – które dla wtajemniczonych są agendami żydowskimi.

           Kiedy kolejny premierJerzy Buzek został w1998 r. pozwany do Sądu w Nowym Jorku              o wypłacenie przez Polskę powyższego odszkodowania i nic w tej sprawie nie zrobił, po zmianie rządu w2001 r. pozwany do Sądu został następny premierLeszek Miller. Tym razem żądaniaŚwiatowego Kongresu Żydów w Stanach Zjednoczonych były wyższe: do sumy30 miliardów USD zgromadzonej na tajnych strzeżonych kontach zażądano odMillera dołożenia kwoty10 miliardów USD – tak, aby suma roszczeń żydowskich wyniosła 40 miliardów USD. Żydzi dostali już w latach60-tychodRFN 60 miliardów marek odszkodowania za mienie utracone w Polsce.

           PremierLeszek Miller zaproponował Żydowskiemu Lobby reprezentowanemu przez adwokatów nowojorskich zamknięcie tematu sumą4 miliardów USD – lecz to tylko rozwścieczyło Żydów w Stanach Zjednoczonych mających pod swoją kuratelą państwo Izrael (to oni lobbują               w amerykańskim Senacie i Kongresie USA o dotowanie Izraela niebotycznymi subsydiami na pomoc gospodarczą i zbrojeniową przeciwko Palestynie i to oni stawiają weto w zniesieniu wiz dla Polaków).

            Leszek Miller za odmowę spełnienia żądań żydowskich znalazł się na czarnej liście nie tylkoizraelskiego Mossadu, lecz również prezydentaAleksandra Kwaśniewskiego iAdama Michnika.

           Aby żądanie żydowskie mogło być spełnione co do wypłacenia przez Polskę tego horrendalnego haraczu na rzecz Izraela – potrzebna była zgoda „Świętej Trójcy” – tj. Prezydenta RP, Marszałka Sejmu RP oraz Premiera Rządu RP. Leszek Millersię sprzeciwił.

           Próba wyeliminowaniaLeszka Millera z funkcji premiera RP nadarzyła się niebawem przy okazji wybuchuafery Rywingate. Aferę rozpętałAdam Michnik nie po to, aby ujrzała ona światło dzienne (w końcu bełkot pijanegoRywina nie był żadnym dowodem w sprawie) – lecz po to, aby oskarżyćMillera o to, że wiedząc o knowaniachLwa Rywina – nie powiadomił o tym zawczasu prokuratury ....

           Dalszy ciąg państwo znacie .... za 1,5 roku wmaju 2004 r.Leszek Miller musiałpożegnać się ze stanowiskiem premiera, ale żaden z dziennikarzy nie podszedł później do posłaPiotra Smolany                  z zapytaniem, skąd tak proroczo przepowiedział wydalenieLeszka Millera ze stanowiska premiera. Zaczęło się za to szkalowanie posłaPiotra Smolany paszkwilanckimi artykułami w„Supereksressie”, „Fakcie” w Urbanowskim„NIE” i lokalnym polskojęzycznym„Dzienniku Zachodnim” ....

 

 

O TERRORYZMIE POLITYCZNYM

 

               Zasadniczo chodzi o te przemówienia i o te dokumenty, z których Polacy mogliby wyciągnąć właściwe wnioski. Typowym przykładem jestexposebyłego premieraKazimierza Marcinkiewicza. Wszędzie (bez wyjątku) drukowano fragmenty tegoexposei omówienia tych fragmentów, tak jakby Polacy czytając nie umieli, skrzętnie omijać te fragmenty polityki zagranicznej, będącej w istocie źródłem i przyczyną wszystkiego tego, co od kilkunastu lat po dzień dzisiejszy dzieje się w Polsce, a Naród Polski na własnej skórze boleśnie doświadcza.

 

           W dniach 10-12 września 2006 r., Prezydent RP Lech Kaczyński przebywał z oficjalną wizytą w Izraelu, a w dniach 17-19 z oficjalną wizytą w USA.  Wizyty te poprzedziło brzemienne w swych skutkach dla Narodu Polskiego wydarzenie, jakie miało miejsce w Sejmie RP w dniu 8 września 2006 r. (tuż przed wyjazdem Lecha Kaczyńskiego do Izraela). Zostało skutecznie przesłonięte przez zagraniczne wizyty Prezydenta, a zaraz po tym przez parlamentarnych zawodowych zadymiarzyuruchomiono identyczny mechanizm, jaki z powodzeniem zastosowano przy przeforsowaniu Układu Europejskiego w latach 1991-1992, aopisany w artykuleNocna zmiana, czy nocna zdrada?”. - dostępnym na internetowych stronach – m. in. nahttp://polsza.zaprasza.net.

           Otóż 08.09.2006 r., odbyło się w Sejmie pierwsze czytanie rządowego projektu ustawy o rekompensatach za przejęte przez państwo nieruchomości oraz niektóre inne składniki mienia - druk nr 133. Projekt owej ustawy ma ścisły związek z żądaniami środowisk żydowskich wypłaty im przez Polskę kwoty 60-65 miliardów dolarów za pozostawione mienie w Polsce po 1939 r. - czego te środowiska nie ukrywają. 

           Numer druku 133 też nie jest numerem przypadkowym. Oznacza on bowiem, że ustawa ma przejść w takiej formie, w jakiej została przez Rząd PiS-u przedłożona. Naiwnością byłoby sądzić, aby ktoś sprzeciwił się przedłożonym zapisom ustawy, zważywszy na zapewnienie Prezydenta Lecha Kaczyńskiego złożone w Izraelu (11 września 2006 roku, w drugim dniu oficjalnej wizyty w Izraelu), że: „Ja mogę powiedzieć z dużą satysfakcją, że zgodnie z tym, co stwierdził przed chwilą Pan Prezydent (USA), te stosunki są dziś dobre.”Te stosunki należy jednak pogłębiać na wszystkich możliwych płaszczyznach.

Nie kryję, że niezmiernie istotne są stosunki polityczne między naszymi krajami. -

http://www.prezydent.pl. W ustawie (projekt?) -http://orka.sejm.gov.pl/  czytamy:

 

-        w art. 5.:Rekompensata przysługuje osobie fizycznej, która była właścicielem mienia w dniu jego przejęcia lub jej spadkobiercą, zwaną dalej osobą uprawnioną. Osobą uprawnioną jest także spółka handlowa, która była właścicielem mienia w dniu jego przejęcia”;

-        w art. 9:”Stan prawny przejętych nieruchomości ustala się na podstawieksięgi wieczystej lub zbioru dokumentówlub innych dokumentówpotwierdzających prawo własności nieruchomości z chwili ich przejęcia”;

-        w art. 10.:”Określenia wartości przejętych nieruchomości wraz z ich częściami składowymi dokonują rzeczoznawcy majątkowi;w art. 15.: .organem prowadzącym postępowanie w sprawie o rekompensatę jest wojewodawłaściwy ze względu na miejsce położenia przejętej nieruchomości”;

-        w art. od 31 do 33 - przewidziano odszkodowania za zabytki, a te oczywiście okażą się bezcenne, szczególnie dla strony żydowskiej.

 

           Wpisano, że rekompensata będzie w wysokości15 % wartości przejętego mienia (art. 11), ale jest oczywiste, że taki zapis się nie ostoi. Zostanie on zaskarżony do wszelkich możliwych trybunałów i ostatecznie zostanie on uchylony. Podobnie będzie z zapisem, że następcom prawnym spółek rekompensata nie przysługuje (art. 6). Owe zapisy mają jedynie charakter uspakajający na użytek przyjęcia ustawy przez Sejm RP. łatwo sobie wyobrazić, co się będzie w Polsce działo po wprowadzeniu w życie tej ustawy.

           Już obecnie widać pełną analogię postępowania z tym projektem ustawy ze sposobem opracowania i prowadzeniem w życie Układu Europejskiego z dnia 16 grudnia 1991r. Ustanawiającym stowarzyszenie Polski z UE. Projekt ustawy o rekompensatach za przejęte przez państwo nieruchomości oraz niektóre inne składniki mienia został opracowany za rządów SLD i przekazany został do Sejmu 19 października 2005 r. - tj. pomiędzy dniem wyborów 25.09.2005 r. a 26.10.2005 r., kiedy to Sejm wybrałMarka Jurka na Marszałka Sejmu RP. Już w dniu 09.12.2005 r., już jako projekt obecnego Rządu PiS, MarszałekMarek Jurek skierowuje projekt ustawy do pierwszego czytania w Sejmie, a na dwa dni przed wizytą Prezydenta w Izraelu wprowadza do porządku obrad posiedzenia Sejmu w dniu 08.09.2006 r.

           Podobnie jak w 1992 r. przez ten cały okres czasu, Polacy są świadkami różnego rodzaju zawieruch w Sejmie - robienia typowej wrzawy i jazgotu, z wciąganiem innych w sytuacje, z których nie ma żadnego dobrego wyjścia, aby nie narazić się na totalny brak zaufania u Polaków. Brnie więc dalej w chocholim tańcu całe to towarzystwo ku zgubie Narodu Polskiego - usiłując wciągnąć w ten taniec Naród Polski.

 

           Analogicznie jak w sprawie Układu Europejskiego zdecydowano o powołaniu komisji nadzwyczajnej, która ma zostać powołana. Ciekawe, czy będziemy świadkami dalszych różnorakich zadym sejmowych. tak długo, aż ów projekt w praktycznie nie zmienionym stanie, w sposób niezauważalny przez Naród Polski, stanie się obowiązującą ustawą ? Czy wzorem Układu Europejskiego z 1991 r. zostanie ona opublikowana pod koniec kadencji Sejmu? Bo chyba nieprzypadkowo w art. 27 ust. 1 zapisano:„Rekompensata, o której mowa w art. 1, wypłacana jest w czterech równych ratach rocznych i podlega waloryzacji.”

           Pierwsza rata rekompensaty wypłacana jest w terminie 6 miesięcy od zakończenia postępowania,jednak nie wcześniej niż w 2009 r.. - czyli po upływie kadencji tego Sejmu. Na uwagę zasługuje głosowanie posłów nad skierowaniem projektu omawianej ustawy do nadzwyczajnej komisji sejmowej. W głosowaniu tym nie wzięli udziału główni aktorzy koalicyjnych medialnych sporów, a to:Jarosław Kaczyński - prezes PiS, a jednocześnie Premier RP;Roman Giertych - prezes LPR; Andrzej Lepper- prezes Samoobrony.

           W głosowaniu nie wzięli też udziału:Wojciech Olejniczak - prezes SLD;Jarosław Kalinowski - przewodniczący Rady Naczelnej PSL, wicemarszałek Sejmu RP. Z całą pewnością w tym samym czasie, kiedy odbywało się głosowanie, musieli mieć jakieś inne superważne posiedzenie.

           Skoro podczas głosowania na sali sejmowej nie było szefów partii, to pewnie z tego powodu uzyskano - zaskakująco jednomyślne - następujące wyniki głosowań nad projektem omawianej ustawy: uzyskane wyniki głosowań ostatecznie kładą kłam twierdzeniom, że w sprawach ważnych posłowie nie potrafią się porozumieć dla wspólnego dobra... Wygląda też na to, że wszystkiemu winni są szefowie partii - no bo jak ich nie było, to widzimy, co się wydarzyło. SLD zagłosowało przeciw, bo chyba liczy na odbicie elektoratu i zrozumiało, że tę żabę przyjdzie im chyba pierwszym jeść w następnym rozdaniu kart - po 2009 r.

           Jakoś się z tego trzeba będzie wytłumaczyć przed wyborcami. - Szczegóły po wejściu na stronę internetową: http://orka.sejm. gov.pl/proc5.nsf/opisy/ 133.htm;

           Na stroniehttp://expatpol.com/index.php? mod=drukuj&druk_id=29635 pod datą 31 sierpnia 2006 r. w artykule „ Żydzi zrezygnowali z walki o zwrot mienia w Polsce przed sądami w USA -  czytamy:

           „Żydzi amerykańscy starający się o restytucję swego mienia w Polsce w sądach w USA zrezygnowali z wniesienia do Sądu Najwyższego odwołania od niekorzystnych dla siebie orzeczeń sądów niższych instancji.”

           Poinformowała o tym PAP Biuro Kongresu Polonii Amerykańskiej w Waszyngtonie. Adwokaci powodów powiadomili o ich decyzji na początku tego tygodnia dyrektora Komisji ds. Dokumentacji Holocaustu KPA, Charlesa Chotkowskiego.

           Tym samym jedyną drogą restytucji indywidualnego mienia żydowskiego - zrabowanego w czasie wojny przez Trzecią Rzeszę i przejętego potem przez rząd PRL - może być ewentualne wniesienie pozwu w sądzie w Polsce, albo uregulowanie sprawy w ustawie sejmowej o restytucji.

           W dniach 6-8 września 2006 r. Sejm zdecydował o losach projektu ustawy na temat rekompensat za majątki prywatne skonfiskowane przez hitlerowców.Projekt przewiduje rekompensaty w wysokości 15 procent wartości majątków na podstawie ich aktualnych cen.

           Obywatelstwo polskie nie jest wymagane w przypadku występowania o roszczenia. Organizacje żydowskie w USA szacują, że w razie uchwalenia ustawy około 20 procent roszczeń majątkowych - dotyczących także utraconych majątków innych obywateli przedwojennej Rzeczpospolitej - będzie pochodziło od ich żydowskich właścicieli lub ich spadkobierców. Zgłaszają jednak zastrzeżenia co do proponowanej w ustawie wysokości rekompensat.

 

Na oficjalnej stronie internetowej Prezydenta RP - http://www.prezydent.pl – m. in. czytamy:

 

           „W dniu 18 września 2006 roku, w drugim dniu wizyty w Nowym Jorku, Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Lech Kaczyńskiwziął udział w śniadaniu z przedstawicielami diaspory żydowskiej. Głównymitematami spotkania były: niedawna wizyta prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Izraelu oraz kwestia zwrotu mienia. (...)Prezydent RP zapewnił, że w Polsce nie ma najmniejszego zagrożenia antysemityzmem. (...)

 

           Powiedział, że w przypadku zwrotu mienia występuje problem trudnej reprywatyzacji.Ten problem to jest napięcie między zasadą- nie mamy już wątpliwości, żetą zasadą może być fakt obywatelstwa polskiego z 1939 roku- a możliwościami budżetu państwa i ogromem przemian, które po wojnie się w Polsce zrealizowały w sensie infrastrukturalnym. Trudno zakładać, że Prezydent RP, wybierając się do Izraela, nie wiedział lub aby Jego brat Jarosław nie poinformował go, że wszystko jest już załatwione w przyjętym do dalszych sejmowych prac projekcie ustawy i że tam nie ma mowy o żadnej zasadzie, że podstawą roszczeń ma być fakt obywatelstwa polskiego z 1939 r.”

 

           Rację ma były marszałek Sejmu RP Wiesław Chrzanowski, kiedy po manifestacjach w dniu     7 października 2006 r. mówił, że„pomiędzy aktualnymi ugrupowaniami politycznymi w zasadzie nie ma różnic co do generalnego celu, są jedynie różnice co do sposobu jego osiągnięcia.” Niektórym już się oczy szklą, niczego poza tym nie widząc, do obiecanych przez UE 60- 65 mld euro, które to UE ma rzekomo dać Polsce, po „dzielnych bojach” Kazimierza Marcinkiewicza. Nie chcą nawet dopuścić myśli że nie 60- 65 mld euro, a dolarów i że nie dadzą, a zabiorą - a do tego nie Polacy, a Żydzi.

 

           Do tego ma się rozumieć, że w ramach zacieśniania współpracy z Izraelem polski wywiad i kontrwywiad będzie teraz bardzo ściśle współpracował z jego odpowiednikami w Izraelu w ramach zwalczania światowego terroryzmu w imię obopólnych interesów Izraela i Polski. Oczywistym też jest, że wszystko razem musi być ślicznie opakowane w stosowną retorykę narodową i patriotyczną. No i kto to wszystko ośmieli się skrytykować staje się automatycznie wrogiem obojga narodów, a i można by nawet pomyśleć o nasłaniu wojska, gdyby takich krytykantów znalazło się zbyt wielu, co też niektórzy w ramach profilaktyki już publicznie proponują.

 

Posiedzenie Sejmu RP nr 24 z dnia 6 września 2006 r., pkt 5. obrad – głosowanie nad ustawą o rekompensatachza przejęte przez państwo nieruchomości oraz niektóre inne składniki mienia - druk nr 133. Projekt owej ustawy ma ścisły związek z żądaniami środowisk żydowskich wypłaty im przez Polskę kwoty 60-65 miliardów dolarów za pozostawione mienie w Polsce po 1939 r. 

 

PiS-147głosówza”,0- głosów„przeciw”,

nikt się nie wstrzymał,8- nie głosowało,

 

PO-116głosówza”,0- głosów„przeciw”,

nikt się nie wstrzymał,15- nie głosowało,

 

SLD –0 -głosów„za”,45- głosówprzeciw”,            SLD jednak zajęło stanowisko byłego

nikt się nie wstrzymał,10- nie głosowało,            premieraLeszka Millera.

 

Samoobrona-51- głosów „za”,0 - głosów

„przeciw”, nikt się nie wstrzymał,2- nie głosowało,

 

LPR-28głosówza”,0 - głosów„przeciw”,

nikt się nie wstrzymał,1- nie głosował,

 

PSL-20głosówza”,0- głosów„przeciw”,

nikt się nie wstrzymał,5- nie głosowało,

 

Niezależni - 6 głosów„za”, 0 - głosów

„przeciw”, nikt się nie wstrzymał, 1 - nie głosował,

 

NKP-5głosów„za”, 0- głosów„przeciw”,

nikt się nie wstrzymał,0- nie głosowało.

SZKODOWAÑ DLA ¯YDÓW

           Tzw. polska polityka zagraniczna kolejnych ekip rządowych jest przez wszystkich skrzętnie ukrywana szczególnie w okresie wyborów. W mass mediach nie publikuje się całości szczególnie ważnych oficjalnych przemówień i dokumentów najwyższych czynników państwowych RP, lecz wybiera się to, co jest wygodne dla otumanienia Narodu Polskiego.

 

           W ten sposób można opowiadać ludowi - po swojemu - to, co się wydarzyło, a nie jak się rzeczy faktycznie mają. Wielu w takich warunkach odkłada swój rozum na półkę ślepo zdając się na rozum cudzy.

Joe Chal
O mnie Joe Chal

Jestem prezesem i fundatorem Polsko Australijskiej Fundacji działającej na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka. Prowadzę badania naukowe na temat „Autyzmu” (rehabilitacji) z wykorzystaniem komory hiperbarycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka